5 Aralık 2012

Bir Yeni Yıl Mimi (İlk Mim)

Sevgili Aura Jenna beni mimlemiş bu benim ilk mimim. Bakalım becerebilecekmiyim






Yeni Yıldan Beklentilerim
  1. Yeni yıl yeni kumaşlar demek bir sürü yeni kumaşım olsun istiyorum.
  2. Yeni atılacağım işimin tutmasını istiyorum. (keçeden magnetler, çantalar)
  3. Eşimin işleri düzelsin istiyorum. 
  4. Yaşadığım sürece hiç kimseye muhtaç olmak istemiyorum.
  5. Eşimle ve kızımla huzurlu ve sağlıklı bir yaşam istiyorum.
  6. Ehliyet almak istiyorum.
  7. 2. bir çocuğumuz olsun istiyorum ( bu eşimin isteği )
  8. Adana'ya kar yağsın istiyorum.
  9. Migrenimin artık yok olmasını istiyorum.
  10. Artık suratımda sivilceler çıkmasın istiyorum.
Benden bu kadar bakalım sizin dilekleriniz neler ? Buradan bütün takipcilerimi mimliyorum


Çileklerden Kalp

2 yorum:

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.