30 Kasım 2012

Küçük Yenge İş Başında : Resim Ödevi

Okul yıllarındayken resim derslerinde bir konuya bağımlı kalarak çizmeyi hiç sevmezdim. Konulardan kasıt da İlköğretim haftası 29 Ekim vb. Sonra öğretmenimiz bugün serbestsiniz dediğindeyse iki saat düşünürdüm ne çizsem acaba diye. En sonunda da vazoya iki tane çiçek kondururdum al sana resim işte :) Okulu bitirdim ama resim ödevlerinden kurtulamadım. Büyük eltimin kızı resim konusunda çok kötü ve benden sürekli yardım ister. Geçen günde yine yanıma gelip ' Yenge noooluur ' deyince tamam dedim. Ama konuyu görünce nasıl yapacağım diye düşündüm. Konu bir ressamın resmini ve onun kendi çizdiği eserini de çizmekti. Bizim kız da Leonardo Da Vinci' yi ve Mona Lisa' yı seçmiş. Bende çizebildiğim kadar çizdim. Ama bizim kız okulda öğretmen not verdikten sonra yırtmış nasıl becerdiyse. 

İşte gerçek Leonardo


Bu da benim çizdiğim Leonardo :)


2 yorum:

  1. :) hiç de fena değil bence oldukça benzetmişsin,eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.