8 Kasım 2012

Evimizdeki Hayvanlar

Başlıktada okuduğunuz gibi hayvan değil hayvan-lar. Şehir içinde resmen çiftlik hayatı yaşıyoruz. Hatta bir ara hayvanat bahçesi gibi giriş ücreti alıp evi halka açalım geçmedi değil aklımızdan. Neyse daha fazla konuşmayayım resimlere geçelim.


İşte ördeklerimiz. Biri dişi diğeri erkek. Sürekli peş peşe dolaşıyorlar. Çamurlu suya bayılıyorlar. Devlerin aşkını yaşıyorlar. Bize geleli neredeyse bir ay oldu yumurtlamaları yakındır. Yavru ördeklerimizde olacak. 







 Bu da köpeğimiz Sera. Kendisi kurt kırması yani asil değil ve dişi. Geldiğinde 3 aylıktı şuan 8 aylık. Çok oyuncu sürekli üstümüze atlayıp duruyor. Bu yüzden yanına pek yaklaşasım gelmiyor.




Son olarak kuşumuz Mecnun. Henüz Leylasını bulamadı o yüzden fazla ötmüyor. Bu sabah balkona koymuşlar ve kedi gelip pençesini kafesin içine sokmuş kuyruğunu zedelemiş. Ölecek sandık ama hala yaşıyor neyseki..





8 yorum:

  1. Benimkilerde isteyip duruyolar epeydir ama bakamamaktan korktuğum için yanaşmıyorum hiç şimdilik.Çok şekerler en çokta köpeği sevdim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten bakımları zor birde hepsi farklı tür köpeğe yemek ördeğe marul kuşa yem çok zor hepsiyle tek başıma ilgilenmiyorum zaten

      Sil
  2. hepsi çok tatlı cnm, benimde kedım var evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde de bi kedi eksik önceden vardı ama 11 tane olunca hepsini verdik :)

      Sil
  3. benim kuşum var yeni aldık ama maşallah 2 ayda 6 kelime öğrendi.Geçende de bizim eve girmiş kedi bayağı zıplamış etmiş ama annemin sesini duyup kçmış daha sonra heralde duvara yetişememiş neyse ki.Aslında eve kedi almayı düşünüyorum ama doğalarında var çatışma ya uyuşamazlarsa diyerek vazgeçiyorum.Köpeğinde çok tatlı keşke yanımda olsaydıda sevseydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimki konuşmuyor konuşabilirmi bilmiyorum

      Sil
  4. bayağı uğraşman lazım bizim ki aşkım - allah - cicikuş gibi basit kelimeleri söylebiliyor.Bzim diğer kuşumuz 9 sene yaşamıştı o fazl konuşmamıştı ama bu seferkinin maşallahı var.Basit kelimeleri ona yaklaşarak hafif fısıldıyormuş gibi söylerseniz öğrenebilir tek kelime üzerindn gidin ama onu öğrenene kadar.Kolay gelsin :) :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.