14 Ekim 2012

Pazar Kuşağı

Bütün izleyicilerimden özür diliyorum çünkü bu kuşak bölümünü çok geciktirdim. Öğlen yapmam gerekirken bu saate kaldı annemlere ziyarete gidince aklımdan tamamen çıkmış tekrar özür diliyor ve filmime geçiyorum.
Bugün önereceğim film animasyon olacak ne kadar anne olsam da çizgi film izlemeyi seviyorum. Film Motion Capture-Mocap(Hareket yakalama) tekniği kullanılarak çekilmiş yani görsel açıdan mükemmel bir film. Konuya gelecek olursak ailecek izlenebilecek özelliklede çocuklarla izlenecek çok güzel bir animasyon anne ve çocuk arasındaki o kopmayacak bağı anlatan film sizlerde çok özel bir his yaratacak.


MARSLILAR, ANNEM ve BEN (Mars Needs Moms)


Özet: Film, Milo'nun annesi marslılar tarafından kaçırıldıktan sonra annesinin değerini anlaması ve annesini kurtarmak için içine düştüğü maceraları konu almaktadır.

Bu arada bişey fark ettim film ismiyle afişteki farklı sanki afiş de marsa anneler gerek gibi bişey yazıyor lütfen ingilizcesi tam olan biri bunu çevirsin.


İYİ SEYİRLER

4 yorum:

  1. bu filmi izlediğimde gözlerim doldu ve kendi kendime annemin değerini bilmeliyim dedim :))

    YanıtlaSil
  2. oy için çok teşekkürler, bende sana kullanıyorum. bol şanslar;)

    YanıtlaSil
  3. kullandım, hayırlı olsun;))

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogunu keyifle izliyorum bende kendi sayfama davet ediyorum seni , eğer beyenirsen de izlemeni arzu ederim tabi:)
    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.