26 Ağustos 2012

Pazar Kuşağı

Uzun zamandır pazar kuşağı bölümünü ihmal ettiğimin farkındayım. Hatta bütün blogumuda ihmal ediyorum ama bunun nedeni ruhsal doyumsuzluk sanırım.Hayatta birşeyler başarmak ama yinede tatmin olmamak... Ruhumun yaşlandığını hissediyorum ( yaşş 22 ). Neyse ben yine konuyu dağıttım gelelim filmimize yine bilim kurgu seçtim sizler için ama saçma sapan değil içinde duygusallıkta var ve eminim anneleri derinden etkilecek bir film. 2001 yapımı olmasınada aldanmayın film çok başarılı ve bu filmde çoğu kişi ağlamış o derece duygusal.

                                                                      YAPAY ZEKA (Artificial Intelligence)


Yapay Zeka

Özet: Belirsiz bir gelecekte, insanoğlu, dünyanın çoğunun sular altında kaldığı bir yeryüzünde yaşamaya çalışırken, teknolojinin nimetlerinden yararlanarak hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla ‘yapay zekalı’ robotlar üretirler.David isimli robot çocukları hasta aile tarafından evlat edinilir ilk başlarda herşey yolundadır ancak beklenmedik bir gelişme David’i imkansız bir duruma sokar.

                                           İyi seyirler

2 yorum:

  1. I know this movie :)
    Sooo sad :/


    xoxo
    Ina :*

    YanıtlaSil
  2. merhaba bloğuna bayıldım ! aradığım herşeyi bulmak mümkün :)
    benim bloğuma ve çekilişime de beklerim :
    http://nursstuudio.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.