24 Haziran 2012

Pazar Kuşağı

Bu sefer bilim kurgudan başka bir yöne kayalım dedim. Bu hafta ev kuşlarına sunacağım film gerilim dram piskoloji tarzında. Filmin sonunda hepinizin şok olacağını tahmin ediyorum çünkü ben şok olmuştum. Böyle sonu süprizle biten filmleri çok seviyorum. Şimdiye kadar ki izlediğim en iyi senaryo diyebilirim. Bir uyarıdada bulunmak istiyorum filmi çok dikkatli izleyin tek saniyesinden kopmayın yoksa kafanız karışabilir.

ZİNDAN ADASI (Shutter Island)


Özet :  Bir adada suç işlemiş akıl hastalarının tedavi edildiği hastanedeki bir katilin esrarengiz şekilde kayboluşunu soruşturmakla görevlendirilen Teddy Daniels (Leonardo DiCaprio) ve Chuck Aule (Mark Ruffalo) adlı iki polisin baş döndüren hikayesi konu ediliyor.
Evet böyle okuyunca çekici gelmiyor ama siz bana güvenin pişman olmazsınız.

3 yorum:

  1. Bence de süper bi film. Hem senaryo hem oyunculuk muhteşemdi. Ah Leonardo.. Sana yorum bile yapmaya gerek yok zaten :)

    YanıtlaSil
  2. film izlemeyei çok severim...
    hemde aşırı derecede...
    bunu kesinlikle izleyeceğim...
    teşekkürler canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. sonunda şok olmuştum inanmak istemedim :D çok iyi film gerçekten

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.